Reclamele la TV

Cine iubește reclamele. De multe ori atunci când se termină o emisiune sau este o mică pauză la un film schimb imediat ca să evit să mai ascult aceleași reclame. Dar se pare că am obosit să mai fac asta așa că acum nu schimb programul nici pe parcursul reclamelor. Pot spune că m-am obișnuit cu ele.

Cel mai des aud reclamele de la Teleshopping și nu am putut să stau departe de aceste produse. Recunosc că am avut experiențe atât pozitive cât și negative. Tigăile sunt excelente. Am comandat vestita tigaie Dry Cooker și acum intenționez să îmi iau și Regis Stone.

Am dat și kics. Am fost sunată de o operatoare care mi-a făcut o ofertă de nerefuzat .... 2 mărunțitoare la preț de unul. Am dat 50 lei pe amândouă dar mare brânză nu pot face cu ele. Părerea mea este ca dacă intenționați să vă cumpărați ceva să căutați păreri ale altor cumpărători pentru a vă putea face o idee.

Comentarii