Unde găsim rochițe pentru nou născuți?

Un bebeluș este o binecuvântare pentru noi. Ne bucurăm atunci când o prietenă, o cunoștință sau chiar noi ne aflăm în această situație și ne entuziasmăm la ideea că familia se mărește cu un nou membru. Cel puțin astea au fost sentimentele mele atunci când am aflat că voi aduce pe lume o .... fetiță. Îmi doream nespus de mult o fetiță pentru că îmi și imaginam cum o voi dădăci toată ziua, o voi îmbrăca doar în rochițe și, visul meu, să-mi iau haine identice cu cele ale fetiței mele

Popreal ne oferă câteva variante foarte frumoase. Pe mine m-au atras extrem de mult modelele lor. La o simplă căutare cute newborn dresses găsești multe minunății precum cea de mai sus. Modelele sunt foarte pompoase și foarte frumoase și sunt convinsă că orice mămică de față este topiă după o rochiță de acest gen. Un alt aspect la fel de atrăgător este și faptul că aceste rochii au un preț mic și foarte bun.

O rochiță precum cea de mai sus nu o găsești foarte ușor sub 150 lei. Cu puțin noroc este posibil să găsești ceva la 120 lei. Vă spun sincer că am căutat eu pentru fetița mea o rochiță elșegantă pentru un eveniment la care nu-mi permiteam luxul să aștept foarte mult timp până urma ca aceasta să se livreze.

Rochiile pentru fetițele puțin mai mari se găsesc în categoria toddler dress și aici găsim niște modele la fel de interesante și foarte ochioase. De exemplu, rochița de mai sus costă în jur de 45 lei. Este un preț mai mult decât ok. În privința transportului nu trebuie să ne facem griji.

Produsele comandate se plătesc în momentul plasării comenzii obligatoriu, comanda ajunge la oficiul poștal după minim 30 de zile și asta e. Singurul inconvenient ar fi că returul poate fi greu spre imposibil, dar eu nu prea am pățit cazuri din astea, iar când găsești produse atât de ieftine este bine să profiți de ocazie. În cel mai rău caz o dăruiești și asta e.

Voi de unde cumpărați haine copiilor?

Comentarii

  1. Sunt tare frumoase hainutele de fetite. Le apreciez de fiecare data si acest site chiar are hainute ieftine

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu