Magazinul online Adevarul

Până acum nu știam mai nimic despre magazinul online Adevărul. Căutam ceva cărți pe google și din una înalta am descoperit acest site și am observat că este foarte bine aprovizionat.

Inițial căutam niște cărți pentru copii și știam că au avut câteva ediții foarte bune la prețuri mici. Mă gândeam să cumpăr întreaga colecție. Din păcate nu am găsit ceea ce căutam dar am găsit alte cărticele la niște prețuri mici rău.
Am observat că pe site găsiţi multe categorii şi cu siguranţă veţi găsi ceva de care aveţi nevoie. Uitându-mă pe site am găsit această cutie de ceasuri și am realizat că am mare nevoie și eu de o astfel de cutie. Am foarte multe ceasuri aruncate prin casă și din acest motiv intenționez și îmi iau și eu o astfel de cutie.
Acest filtru de cafea îl găsiți acum la reduceri și eu intenționez să îl cumpăr pentru că are un preț foarte bun. Chiar m i s-a stricat filtrul vechi și acesta ar fi binevenit.
Ce părere aveți de alegerile mele?

Comentarii