Flanco testeaza noul call center #SuportClientiNonStop

Vin cu o veste bună pentru voi, mai exact am vești în ceea ce privește call center-ul recent lansat de cei de la Flanco. Să vă povestesc mai exact despre ce este vorba. Flanco a lansat acest serviciu prin care promite că oricine sună  la serviciul clienți va fi preluat de un operator în maxim 40 de secunde.

Ce înseamnă asta?!

Înseamnă mai mulți clienți mulțumiți și bine informați într-un timp scurt. Acest serviciu vine în întâmpinare cumpărătorului și de aici rezultă mai multe comenzi. Serviciul a fost lansat acum 2 luni și a avut un mare succes iar acum #flanco m-a provocat să văd dacă acest serviciu funcționează așa cum au promis.

Nu vreau să păcălesc pe nimeni și vreau să vă demonstrez în cât timp am fost preluată de un operator Flanco. Am apelat serviciul #suportclinetinonstop la numărul 037 447 71 00 și un operator a fost foarte prompt. În 30 de secunde am fost preluată de un operator căruia l-am întrebat o întrebare banală pentru că eu eram interesată de rapiditatea cu care voi fi preluată și mai puțin de informațiile referitoare la vreun produs.

V-am lăsat și dovada conversației mele. Flanco vă stă la dispoziție 24 de ore pe zi, 7 zile din 7. Nu pot să vă mai doresc decât spor la cumpărături!

Comentarii