Gustare cu programare

Cine nu iubește gustările? Eu le ador și de fiecare dată când vreau să mă relaxez îmi fac un sandviș sau mă așez comod pe un fotoliu cu o revistă în mână și îmi pierd vremea. asta nu înseamnă că sunt dependentă de mâncare și nici foarte corpolentă. Am pofte uneori să îmi mănânc ceva bun și să profit de legumele de sezon cu care să combin salamul.

Salamul este unul dintre preferatele mele. În perioada facultății pot să spun că am fost cea mai mare consumatoare de mâncare semipreparată și a preparatelor. Sănătoase sau nu, gustoase sau nu, cu mai multă sau mai puțină carne, acestea sunt perfecte în momentul în care trebuie să pleci în 10-15 minute și totuși vrei să iei o gustare, dar nu ai suficient timp să prepari orice altceva.

Caroli este o marcă cunoscută care și-a creat un nume în rândul preparatelor. Poate fi ușor de recunoscut după semnele distinctive de pe etichetă sau mai nou, după reclamele de la televizor. Nu știu cine gândește reclamele și modul în care acestea sunt realizate, cert este că mie una îmi stârnesc interesul și curiozitatea.

Efectiv nu poți rămâne indiferente atunci când vezi un sandviș cu roși de castraveți cum umblă nepăsător prin fața ta și tu te gândești cam cât de gustos ar fi acesta și dacă nu cumva acea felie de salam care stă să cadă din sandviș nu poate ieși din televizor să-ți poți potoli și tu pofta.


Eticheta termosensibilă este ultima găselniță. Nu am mai auzit până acum la vreun alt salam să aibă o astfel de etichetă inteligentă. Sunt sigură că multe firme vor copia modelul pentru că pe mine mă ajută să văd dacă salamul este păstrat la temperatura corespunzătoare. Eticheta nu are cum să mintă.

În momentul în care temperatura produsului este sub 8°C are culoarea verde, iar în momentul în care depășește temperatura de 8°C începe să se coloreze în galben. Până acum au băgat această etichetă doar la salamurile semenic, dar sunt convinsă că vor extinde aceste etichete. Eu nu îmi fac probleme de marile rețele de magazine care comercializează acest gen de produse, ci de micile magazine care de multe ori nu prea respecte unele norme.

Și uite așa avem #mancarecunotificare!!!! Poftiți la masă!

Comentarii