Incaltaminte in tendinte

În ziua de astăzi multe persoane se chinuiesc să fie cât mai la modă. Este drept că nu le reușește tuturor. Se pare că încă mai sunt persoane care trebuie să înțeleagă că trebuie să poarte în primul rând ceea ce le vine bine și ce le avantajează și după asta să țină cont de tendințe.
Kalapod este unul din site-urile de care am auzit recent și care m-a atras prin modelele interesante și prețurile mici. M-am tot gândit cum este mai bine. Să cumpăr încălțăminte mai scumpă din piele sau să aleg încălțăminte ieftină pe care să o port un sezon, maxim două? Sincer prefer a doua variantă. Nici încălțămintea de piele nu mai este ce era o dată și calitatea lasă de dorit deși prețurile sunt exorbitante.
Geanta este un accesoriu indispensabil. Nu cred că există vreo femeie care să nu aibă măcar o geantă. Pe site găsiți multe modele versatile și la prețuri bune. Eu personal prefer gențile care pot fi ținute atât în mână cât și pe umăr. De multe ori am atât de mult sacoșe încât nu am cum să mai am și grija genții. Recunosc că geanta nu mi-o schimb zilnic ci de cele mai multe ori îmi aleg geanta într-o culoare neutră, potrivită pentru mai multe tipuri de outfituri care mă caracterizează.

Comentarii