Zilele Elefant vin cu reduceri de pana la 70%

Elefant îi aniversează ziua și are reduceri de 50% la 10.000 de produse. Eu mi-am dat o comandă de câteva produse utile pe care le-am găsit la nite prețuri imbatabile.


În primul rând pentru iubitul meu am comandat un ceas. La începutul lunii viitoare este ziua lui și am zis să profit de această ocazie. Oscilam între un ceas și o borsetă. Am aflat că aceste produse și le-ar fi dorit dar pentru că am găsit acest model de ceas am zis că borseta mai poate suporta amânare. Dacă nu și-o cumpără singur i-o voi face cadou cu următoarea ocazie.
Pentru mine am ales apa de toaletă de la Guess - Seductive. Acum are o reducere de 75%. Dacă în mod normal era în jur de 200 lei acum l-am luat cu 55 lei. Sunt super încântată de alegerea făcută și abia aștept să îmi ajungă coletul.
Am citit review-uri bune despre acest fond de ten și l-am luat cu 50% reducere. Am dat în jur de 30 lei și sunt super încântată. Păcat că bugetul meu este aproape de limita inferioară și nu mai am bani pentru că am mai văzut atâtea chestii frumoase pe site. Puteți arunca și voi o privire.


Comentarii