Cat de util este un smartphone


Smartphone-urile sunt foarte utile și de cele mai multe ori acestea îți ușurează munca enorm de mult. Poți face cam tot ce îți dorești cu el. Începând de la telefoane, mesaje, poze și până la aplicații pe care le poți folosi prin intermediul lui care îți calculează câți pași ai făcut în ziua respectivă, câte calorii ai consumat și eventual când trebuie să bei apă.

Deși un cam orice smartphone face același lucru în esență, să știți că acestea diferă în funcție de cât de perfomant poate fi. Eu prefer varianta de top sau dacă această credeți că este mult prea scumpă pentru bugetul vostru alegeți variantă de mijloc. În felul ăsta aveți garanția că telefonul se mișcă bine și nu stați 5 minute să se încarce o pagină.

Pe smartphone vă puteți pune foarte multe aplicații în funcție de ceea ce doriți să faceți pe el. Eu l-am umplut cu aplicații care mă ajută să slăbesc și cu ajutorul cărora mă determină să fac cât mai multă mișcare. Am diverse statistici  pe zile, ore și distanță parcursă. Decât să îmi cumpăr o curea care să facă aceste numărători și un telefon normal, am preferat să aleg un astfel de telefon și sunt foarte mulțumită de alegerea făcută.

Comentarii